عـکس
 
 
پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, :: 18:19 ::  نويسنده : نیما رستگار

 

خاطره های مرا به آنجا ببرید که برای نخستین بار

دلم به تپشهای دلی دیگر پاسخ داد.....

 

=================================================

کاش می شد در نگاهت همچو اشکی جا بگیرم

یا نیفتم از نگاهت یا اگر افتم بمیرم.....

 

=================================================

در میان مشکلات گاهی سکوت کن......

شاید خدا حرفی برای گفتن داشته باشد.....!

 

================================================

در چشمان کسی که پرواز را نمی فهمد

هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد....

 

=================================================

از دیروز به دنبالت دویدم

و به امید دیدارت به امروز رسیدم

ولی افسوس........!

افسوس که تو به فرداها سفر کردی...

 

================================================

روزی اگر نبودم یک آرزویم را بر آورده کن و زیر لب بگو:

یادش بخیر...!

 

==================================================

گل اگر خار نداشت

دل اگر بی غم بود

اگر از بهر پرنده قفسی تنگ نبود

زندگی.عشق.رهایی.همه بی معنا بود...

=============================== 

اتل متل جدايي

عشق گلم كجايي؟

حالم شده پريشون

يه دل دارم پر از خون

عشقم رفته هندستون

خونم شده قبرستون

يه دنيا قصه بردار

اسمشو بذار بچگي

تا آخر زندگي

آچين و واچين تموم شد

عمر منم حروم شد.....!!!

 

 

==================================================

=

اگه نتونستي خاطره كسي رو از خاطرت پاك كني

بدون كه هميشه در خاطرش هستي......

 

 

================================================

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی

خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد.

خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست

دیگری بگذاری...

خیانت می تواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد....

 

===================================================

دنیا را بد ساختند.کسی را که دوست داری دوستت ندارد

کسی که تو را دوست دارد تو دوستش نداری

اما کسی که تو دوستش داری و او هم دوستت دارد

به رسم و آئین زندگانی به هم نمی رسید

و این رنج است.......زندگی یعنی این...

 

===================================================

نه چتر داشتی

نه روزنامه

نه چمدان که عاشقت شدم......

از کجا باید می دانستم مسافری؟؟؟!!

 

==================================================

وقتی عاشقش بودم او دوستم نداشت

و زمانی که عاشقم شد برایم بی ارزش شده بود

حالا می فهمم که چرا اول قصه ها می نویسند:

یکی بود و یکی نبود

 

==============================================

=به قلبم نشستی نگفتم چرا؟؟؟

دلم رو شکستی نگفتم چرا؟؟؟

یکی خواب شب های من را ربود

چو دیدم تو هستی نگفتم چرا؟؟؟

 

==================================================

جدايي را من نخواستم خدا كرد

نمي دانم كدام ناكس دعا كرد

يار با ما بي وفايي مي كند

بي سبب از ما جدايي مي كند

شمع جانم را بشكست آن بي وفا

جايي ديگه روشنايي مي كند

مي كند با خويش و خود بيگانگي

با غريبان آشنايي مي كند

نمي دانم از اول بي وفا بود

يا كه نازش كشيدم بي وفا شد

 

========================================

قتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم......

وقتی که دیگر رفت من به انتظار آمدنش نشستم.....

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من او

را دوست داشتم.......

وقتی که او تمام کرد من شروع کردم....

وقتی که او تمام شد من آغاز شدم.....

و.....

چه سخت است تنها متولد شدن.....تنها زندگی کردن....

و .....تنها مردن...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عـکس و آدرس aji-fariba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 1890
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1